Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Ο.Γ. | 26 Μαρτίου 2018, 09:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 30 παράγραφος 3 για τη θητεία στελεχών: Καταργεί α) την αρχή της ισότητας που αποτελεί τη γενική αρχή του δικαίου (Σύνταγμα, άρθρο 4 παράγραφος 1) β) τον σκοπό του Υπαλληλικού Κώδικα που είναι η καθιέρωση ενιαίων και ομοιόμορφων κανόνων που διέπουν την πρόσληψη και την υπηρεσιακή κατάσταση των πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων. (Άρθρο 1 Δ.Υ.) γ) το δικαίωμα για την επαγγελματική εξέλιξη του υπαλλήλου (Άρθρο 81 του Δ.Υ. ) Επίσης η εφαρμογή των δύο θητειών ως ανώτατο όριο για τα στελέχη στην εκπαίδευση παραβιάζει την ισότητα, την αξιοκρατία μεταξύ των υπαλλήλων και τις αρχές της αμεροληψίας, της αποδοτικότητας και της επαγγελματικής ικανότητας του υπαλλήλου καθώς και τις βασικές αρχές της Οργάνωσης και Διοίκησης Δημοσίων Υπηρεσιών Σχετικά με τη μοριοδότηση των πτυχίων Γιατί το πτυχίο μεταπτυχιακού επιπέδου( 3,5) και το πτυχίο διδασκαλίου(3) συμψηφίζονται σε 4,5 ;Γιατί αυτή η έκπτωση; Από πού προκύπτει; Πως εξηγείται λογικά . Σύμφωνα με το παρακάτω ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ όπου ο 1ος υποψήφιος με Μεταπτυχιακό και Διδασκαλείο αντί να πάρει 3,5+3=6,5 μόρια, το Σ/Ν δίνει και στα δύο μαζί 4,5 μόρια ενώ ο 2ος υποψήφιος που διαθέτει Διδασκαλείο (3) μαζί με 2ο Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (3) συγκεντρώνει 3+3=6 μόρια. Από αυτό το παράδειγμα διαφαίνεται ότι ο 1ος υποψήφιος θα λάβει για το Διδασκαλείο αντί για 3 μόρια μόνο 1 μόριο, ενώ ο 2ος υποψήφιος θα λάβει και τα 3 μόρια του Διδασκαλείου. Καταφανής αδικία. Ακόμα σύμφωνα με την αρχή της ισότητας γιατί πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση η ξένη γλώσσα για συμμετοχή σε θέσεις ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ μόνο και όχι για κανένα άλλο στέλεχος. Πρέπει να καταργηθεί αυτή η προυπόθεση . Να προσμετράται στην μοριοδότηση για όποιους έχουν τίτλους γλωσσομάθειας. Στους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου η μοριοδότηση της εμπειρίας σε θέσεις σχολικών συμβούλων δεν μοριοδοτείται ισότιμα με την διδακτική εμπειρία. Η εμπειρία σε θέσεις ευθύνης σε όλο τον κόσμο μοριοδοτείται. Επίσης ενώ η διοικητική εμπειρία σε θέση Διευθυντή Σχολικής Μονάδας μοριοδοτείται δεν συμβαίνει το ίδιο με την Προισταμένη Νηπιαγωγείου.