Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το έργο των περισσοτέρων προς κατάργηση δομών είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Ο θεσμός των σχολικών συμβούλων πρέπει να παραμείνει και να ενισχυθεί. Η βοήθεια που παρέχει ο σχολικός σύμβουλος στους εκπαιδευτικούς είναι αναντικατάστατη καθώς είναι πάντα εκεί για να τους ενημερώσει, να τους καθοδηγήσει, να τους επιμορφώσει, να τους βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων. Ή μήπως θεωρείτε ότι όλα αυτά μπορούν να γίνουν από μόνα τους τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί είναι μπαλάκι μεταξύ γενικής και επαγγελματικής, α/θμιας και β/θμιας εκπ/σης ενώ ταυτόχρονα αλλάζουν τα προγράμματα σπουδών, τα βιβλία, οι όροι φοίτησης, οι όροι εξετάσεων κ.λ.; Αν υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία του θεσμού αυτά οφείλονται κυρίως στην ανάθεση πολλών σχολικών μονάδων σε ένα σύμβουλο (και ίσως στην εξαιρετική περίπτωση επιλογής μη ικανών στελεχών). Όσον αφορά τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ, η κατάργησή τους είναι απλά απαράδεκτη. Το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή στα περισσότερα σχολεία μπορεί και διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής σε εργαστήρια και όχι στις αίθουσες οφείλεται ως επί το πλείστον στα ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Στις Κεντρικές Υπηρεσίες του Υπουργείου πόσα άτομα ασχολούνται με τη συντήρηση του τεχνολογικού εξοπλισμού και το στήσιμο νέων εφαρμογών; Κάντε μια αντιστοίχηση με το πλήθος των σχολείων σε μια Περιφερειακή Ενότητα, τα εργαστήρια αυτών και τις μετακινήσεις που απαιτούνται για επιδιορδώσεις. Θεωρείτε ότι είναι δυνατόν να ανταποκριθεί σε αυτά 1 μόνο άτομο το οποίο ταυτόχρονα θα ετοιμάζει και τις διάφορες εφαρμογές που χρειάζεται η κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης; Και όλα αυτά την ώρα που υπάρχουν εκπαιδευτικοί Πληροφορικής που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες στελέχωσης; Τέλος, τα ΚΕΔΔΥ είναι αναντικατάστατα καθώς στηρίζουν όχι μόνο τους μαθητές αλλά και τις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς και τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε θέματα ειδικής αγωγής.