Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη Τατιάνα Φυσικός | 30 Νοεμβρίου 2010, 00:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπάρχουν τόσα πολλά προβλήματα στα δημοσια σχολεία! Πρώτα απ'όλα να κοιτάξετε λίγο τις διευθυντικές θέσεις , τις οποίες παίρνουν άνθρωποι συνδικαλιστές, γραφειοκράτες και κυρίως χωρίς όραμα,οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι οι αρμοδιότητές τους είναι πολύ περιορισμένες. Η αρχή για οτιδήποτε δημιουργικό σ' ένα σχολείο είναι η διευθυνση που πρέπει να εμπνέει και να οδηγεί. Νομίζω επίσης πως οι σχολικοί σύμβουλοι , που ελάχιστα χρήσιμοι έχουν αποδειχθεί, θα μπορούσαν να παίξουν το ρόλο του καθοδηγητή, αν οι ίδιοι ήταν πιο ενεργοί. Τελός πάντων όλοι αυτοί, σύμβουλοι, μέντορες, διευθυντές κλπ θα έπρεπε να παρουσιάζουν έργο και να κρίνονται με βάση αυτό κι όχι απλώς "να υπάρχουν για να υπάρχουν".Ας έχετε επιπλέον υπ'όψην ότι ένα σωρό συνάδελφοι 30, 40 ή και παραπάνω χρονών μπαίνουν στο δημόσιο χωρίς αναγνωρισμένη προυπηρεσία (τα φροντιστηρια δεν αναγνωρίζονται ως προυπηρεσία)και αποκλείονται από την επιλογή ως μεντορές με βάση τα κριτήρια που έχουν συζητηθεί, αυτό είναι άδικο.Σε τελική ανάλυση η γνώμη μου είναι τα χρήματα που θα δωθούν γιαυτό το εγχείρημα είναι προτιμότερο να δοθούν στα σχολεία για τον εκσυγχρονισμό τους παρά άλλη μια φορά να ξοδευτούν με αμφίβολα αποταλέσματα! Σε καιρό ΔΝΤ ας είμαστε πιο ουσιαστικοί. Αν αρχίσουν να μας περισευουν ...τότε βλέπουμε!