Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου – Παιδαγωγική Ομάδα | 26 Μαρτίου 2018, 09:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 19, §14 Ο θεσμός των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης υπήρξε θεμελιώδης για την ανάπτυξη και υποστήριξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ένα από τα μέγιστα επιτεύγματα των Υπευθύνων είναι η δικτύωση και δημιουργία κοινοτήτων μάθησης που πολλές εκπαιδευτικές δομές με χρηματοδότηση θα ζήλευαν. Η επιτυχία του θεσμού των ΚΠΕ εκτός των άλλων συνδέεται άμεσα με την επιτυχημένη λειτουργία των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Σχολικών Δραστηριοτήτων. Η κατάργησή των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Σχολικών Δραστηριοτήτων όχι μόνο δεν μπορεί να αναπληρωθεί από τα ΚΕΑ που έχουν άλλες αρμοδιότητες και ελλιπή στελέχωση αλλά πιστεύουμε ότι θα πλήξει δυσμενώς και την λειτουργία των ίδιων των ΚΕΑ στο μέλλον. Πολύ δε περισσότερο δεν μπορεί να αναπληρωθεί από ΚΕΑ που βρίσκονται μακριά από τις έδρες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και μακριά από τον κύριο όγκο των σχολικών μονάδων.