Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα Καρίνα | 26 Μαρτίου 2018, 09:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκπονώ προγράμματα από το 2003, ευέλικτης ζώνης, πολιτιστικά, αγωγής υγείας, σε ό,τι δομή δίνονται κάθε χρόνο από το ΥΠΕΠΘ. Οι αντίστοιχοι υπεύθυνοι/νες σε κάθε νομό της Ελλάδας που εργάστηκα ήταν άμεσα βοηθητικοί/κες, κατατοπιστικοί/κες και προωθούσαν το έργο αυτό μέσα στο σχολείο. Κατά τη γνώμη μου όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθούν, αλλά να αποκτήσουν μία μόνιμη και σταθερή υπόσταση στην εκπαιδευτική πρακτική της χώρας. Η θεματική εβδομάδα, που έρχεται σαν αντισταθμιστικός θεσμός αυτών των προγραμμάτων, δεν μπορεί να καλύψει το εύρος της δουλειάς που γίνεται κατά τη διάρκεια προγραμμάτων 6,7 μηνών ή συνεχόμενων σχολικών ετών. Δυστυχώς, η θεματική εβδομάδα προς το παρόν αποτελεί ένα ημίμετρο τσαπατσουλιάς. Οι υπεύθυνοι προγραμμάτων έχουν σταθεί στην εκπαιδευτική μου πορεία σύμβουλοι και εμπνευστές. Τα ίδια τα προγράμματα αποτελούν έναυσμα στο εκπαιδευτικό έργο κάθε συναδέλφου που τα εκπονεί με σοβαρότητα, σχεδιασμού εκπαιδευτικών θεμάτων, υλοποίησης καλών πρακτικών και δημιουργίας ενός προφίλ σύγχρονης εκπαίδευσης που ακολουθεί -όσο αυτό είναι δυνατό- το παρόν και όχι το κονσερβατοποιημένο παρελθόν της στείρας γνώσης.