Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Στέφανος | 26 Μαρτίου 2018, 10:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λίγο παρακάτω ήτοι στις 26 Μαρτίου 2018, 09:40 |ο Γιώργος έγραψε "Η υποχρεωτική γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου είναι ένα γενικό μέτρο-σκούπα που υπηρετεί και αυτό την ανανέωση του στελεχιακού δυναμικού το οποίο δεν μπαίνει στην ζυγαριά όπως θα έπρεπε. Το κίνητρο φαίνεται να είναι κομματικό." Η άποψη αυτή είναι εξολοκλήρου ατεκμηρίωτη γιατί από τον πίνακα που είχε δημοσιευθεί τον Αύγουστο του 2011 με την αναλυτική μοριοδότηση των υποψηφίων σχολικών συμβούλων η συντριπτική πλειοψηφία κατείχε πιστοποιητικό ξένης γλώσσας τουλάχιστον επιπέδου Β2. Το ποσοστό αυτό μάλιστα μεταξύ των επιλεγέντων αυξήθηκε. Καλόν είναι για την αξιοπιστία και την εγκυρότητα της διαβούλευσης να αποφεύγεται ο υποκειμενισμός και η παρόρμηση γιατί οδηγούν σε παραπληροφόρηση