Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α. | 26 Μαρτίου 2018, 10:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο είναι αποτέλεσμα συντεχνιακής αντίληψης και με απώτερο στόχο την κατάργηση της ειδικής εκπαίδευσης και βίαιης ένταξής της στην γενική (βλ. Θάτσερ κλπ). Συντεχνιακό είναι διότι ευνοεί μόνον και κατ' αποκλειστικότητα τους ΠΕ70 πετώντας κυριολεκτικά εκτός τους ΠΕ71 !!! Ούτε τα προσχήματα δεν κρατώνται πιά. Παντού ο σοφός δάσκαλος και μόνον αυτός, ενώ όλες οι άλλες ειδικότητες έπονται. Αλήθεια στην ομάδα των σοφών συντακτών του υπάρχει κανείς φιλόλογος, μαθηματικός, φυσικός, πληροφορικός κλπ ή άλλη ειδικότητα της δευτεροβάθμιας; Στην αρχή φεύγει και το τελευταίο είδος προσωπικού από τη διεύθυνση ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (το ΕΕΠ και το ΕΒΠ). Αλήθεια πιά είναι η χρησιμότητα ύπαρξης της δ/νσης αυτής του υπουργείου αφού τα 3 τμήματα θα μπορούσαν να είναι τμήματα των δ/νσεων προσωπικού π&δ εκπαίδευσης; Τι το ιδιαίτερο υπάρχει ώστε να χρειάζεται αυτή η διεύθυνση πιά; Με το πρόσχημα της "συμπερίληψης" δεν καταργήθηκε το .50 το σωτήριο έτος 2016; ε! ας γίνει λοιπόν και η συμπερίληψη της διεύθυνσης αυτής του υπουργείου, όπως άλλωστε έγινε και με την ίδρυση του ΙΕΠ όπου δεν φτιάχτηκε ειδικό γραφείο.