Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 06 – Ίδρυση Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.)Σχόλιο του χρήστη Βασιλική | 26 Μαρτίου 2018, 10:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναρωτιέμαι γιατί ένας τόσο πετυχημένος θεσμός, όπως αυτός των ΚΕΔΔΥ, αντί να ενισχυθεί ο ρόλος του και να στελεχωθεί πλήρως με μόνιμο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, ώστε να ασκεί το έργο του πιο ολοκληρωμένα και πιο γρήγορα τόσο σε επίπεδο αξιολογικό, διαγνωστικό όσο και σε επίπεδο υποστήριξης και συνεργασίας με τη σχολική κοινότητα, επιλέγεται να αποδομηθεί στο όνομα μιας "υπερδομής" που θα έχει ουσιαστικά δασκαλοκεντρικό χαρακτήρα, χωρίς την εξασφάλιση της διεπιστημονικότητας και της ορθούς αντιμετώπισης των προβλημάτων των μαθητών, των γονιών και των σχολείων. Στην εποχή μας, μάλιστα, που έχουν αυξηθεί τα ψυχιατρικά περιστατικά, το προσωπικό των ΚΕΣΥ, θα καλείται να περιγράψει απλά και να παρέμβει στο σχολείο, χωρίς να υπάρχει πλήρης αξιολόγηση και ακριβής διάγνωση των μαθητών, προβαίνοντας σε πρόχειρες εκτιμήσεις και ενέργειες, αφού δεν θα δύναται να πραγματοποιηθεί σωστός σχεδιασμός, βάσει των πραγματικών αναγκών των μαθητών. θεωρών ότι η ενδυνάμωση των υπαρχόντων ΚΕΔΔΥ θα εξυπηρετούσε καλύτερα τις ανάγκες των μαθητών και σχολείων και θα ήταν πολύ πιο οικονομική και αποτελεσματική λύση, παρέχοντας επιπλέον και την "υποστήριξη" η οποία, λόγω μεγάλης λίστας αναμονής, στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι ανέφικτη.