Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 29 – Τοποθέτηση στελεχών εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γ. Ρ. | 26 Μαρτίου 2018, 10:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με τον taso, πρέπει ΟΛΕΣ οι σχολικές μονάδες να έχουν υποδιευθυντή ανεξαρτήτως πλήθους μαθητών (αν οι μαθητές είναι λίγοι ας μην έχουν μείωση ωραρίου). Καλώς ή κακώς ο υποδιευθυντής ασκεί διοίκηση. Όταν λείπει ο διευθυντής (για αρκετό διάστημα) ποιός θα το κάνει; ο αρχαιότερος; και δεν μιλάμε για μια υπογραφή αντ' αυτού. Επίσης υπάρχει μια αδικία μεταξύ σχολείων γενικής (γυμνάσια-ΓΕΛ) και τεχνικής εκπαίδευσης (ΕΠΑΛ). Ένα γυμνάσιο (και ΓΕΛ) με 55 μαθητές ανά τάξη, συνολικά 165, δικαιούται υποδιευθυντή. Αντίθετα ένα ΕΠΑΛ με 200 μαθητές, μοιρασμένους σε αρκετούς τομείς-ειδικότητες, ενδέχεται να μην δικαιούται. Το κριτήριο για τους υποδιευθυντές να είναι το πλήθος των μαθητών και όχι των τμημάτων.