Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Λαζαρίδης | 26 Μαρτίου 2018, 10:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Δεν επιτρέπεται η επιλογή για τρίτη συναπτή θητεία σε όμοια θέση στελέχους της εκπαίδευσης";;; Το σωστό είναι: "Άσπρη γάτα, μαύρη γάτα αρκεί να πιάνει ποντίκια". Εμείς όμως ως πολιτεία (τουλάχιστον στις άμεσες κρίσεις για Συντονιστές Ε.Ε.)δεν αξιολογούμε τα στελέχη μας μέσα από το έργο τους, δεν εξετάζουμε την αποτελεσματικότητά τους... Δηλαδή εξαλείφουμε κάθε ίχνος Αξιοκρατίας. Με αυτόν τον τρόπο οδηγούμε τη νεολαία μας στη Μετανάστευση και μετά αναρωτιόμαστε γιατί οι νέοι φεύγουν. Παγκόσμια πρωτοτυπία και φυσικά πανελλαδική ο κόφτης των δύο θητειών. Συμφωνώ με τα σχόλια του προλαλήσαντος κ. Πλατάρου. Εάν ένα χ, ψ στέλεχος με 2 και 3 θητείες που έχει προσφέρει αποτελεσματικό έργο καθ' ομολογία των συναδέλφων του εκπαιδευτικών, που έχει επιμορφωθεί το ίδιο σε πάνω από 120 πολυήμερα προγράμματα, συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες με έξοδα συχνά της ίδιας της πολιτείας, που έχει διδάξει το ίδιο σε πάνω από 1000 ώρες επιμορφωτικό έργο, αλλά συχνά και σε πανεπιστημιακή διδασκαλία, που έχει αποκτήσει μία τεχνογνωσία ευρεία, διεπιστημονική, διαφοροποιημένη και πολυποίκιλη στα εντελώς διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια όπου υπηρέτησε, από τα μονοθέσια σχολεία της επαρχίας, στα πολυπολιτισμικά σχολεία με πολλούς μαθητές Ρομά ή μεταναστόπουλα/προσφυγόπουλα ή τα τεράστια σχολεία των μεγάλων αστικών κέντρων με συχνά προβλήματα συγκρούσεων, διαχείρισης κρίσεων ή μαθησιακών δυσκολιών, ΔΕΝ ξαναγίνει στέλεχος, δεν είναι το χ, ψ στέλεχος που θα χάσει, αλλά κυρίως η ίδια η Πολιτεία που θα στερηθεί ικανά στελέχη με τεχνογνωσία. Εάν όμως π.χ. ένας σχολικός σύμβουλος, αξιολογηθεί μέσα από το έργο του και κριθεί αναποτελεσματικός, τότε ούτε στη σχολική τάξη να τοποθετηθεί. Γιατί η σχολική τάξη που ομολογουμένως είναι η πρώτη γραμμή της εκπαίδευσης, χρειάζεται ικανούς εκπαιδευτικούς και κατά τη γνώμη μας, ένα "κακός" σχολικός σύμβουλος, θα είναι και "κακός" εκπαιδευτικός τάξης. Ας τοποθετηθεί σε ένα Γραφείο να βγάζει φωτοτυπίες. Η σχολική τάξη για έναν εκπαιδευτικό με μεράκι είναι "χαρά", εδώ όμως στα σχόλια πολλών παρουσιάζεται ως "τιμωρία" για τα παλαιά στελέχη. Φυσικά υπάρχουν πολλοί νέοι συνάδελφοι ικανότατοι και με πολλά προσόντα που πρέπει εφόσον επιθυμούν να μπορούν και εκείνοι να καταλάβουν κάποια θέση στελέχους, όμως αυτό γίνεται χρόνια τώρα, αφού και μόνο από τις συνταξιοδοτήσεις ήδη το 1/3 των θέσεων είναι κενές. Καταλήγοντας, η τήρηση της Αξιοκρατίας, απαιτεί να αξιολογηθούν όλοι επί ίσοις όροις, χωρίς κόφτες θητειών, χωρίς κόφτες του διδακτικού έργου των σχολικών συμβούλων, παλαιά και νέα υποψήφια στελέχη να κριθούν δίκαια, αντικειμενικά και να επιλεγούν οι καλύτεροι...