Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Ζαχαροπούλου Ευφροσύνη | 26 Μαρτίου 2018, 10:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση του μαθήματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού από τα Γυμνάσια και τα Γενικά Λύκεια ήταν μεγάλο πλήγμα για το θεσμό. Εχοντας διδάξει το ΣΕΠ στη Γ’ Γυμνασίου μπορώ να μιλήσω για τα μακροπρόθεσμα οφέλη που είχαν οι μαθητές. Η αναστολή λειτουργίας των ΓΡΑΣΕΠ και των ΓΡΑΣΥ επίσης άφησαν ένα μεγάλο κενό στην εκπαιδευτική κοινότητα. Οι μαθητές πρέπει να ενημερώνονται πριν αποφασίσουν για το μέλλον τους και δύο μόνο στελέχη ΣΕΠ στις νέες δομές δεν θα είναι ανθρωπίνως δυνατόν να εξυπηρετήσουν όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η τοπική κοινωνία γνωρίζει και εμπιστεύεται τα ΚΕΣΥΠ και γι’αυτό το λόγο δεν θα έπρεπε να μετακινηθούν από το χώρο λειτουργίας τους. Είναι σημαντικό να συνεχίσει απρόσκοπτα η λειτουργία και το επιτυχημένο έργο τους. Οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα δεν ορίζονται με ακρίβεια και αυτό θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στο μέλλον. Επίσης δεν ορίζονται οδοιπορικά ώστε να μπορούν τα στελέχη να επισκέπτονται όλες τις δομές.