Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη APOSTOLOS | 26 Μαρτίου 2018, 10:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Η εκμάθηση ξένης γλώσσας είναι εξ ίσου επίπονη διαδικασία με την απόκτηση μεταπτυχιακού και έχει επίπεδα. Προτείνεται Α΄ ξένη γλώσσα επίπεδο Γ2 μόρια 1,5, Γ1 μόριο 1, Β2 μόρια 0,80. Β΄ ξένη γλώσσα Γ2 επίπεδο μόριο 1, Γ1 μόρια 0,70, Β2 μόρια 0,50. 2) Λόγοι ισονομίας επιβάλλουν τη μη προσμέτρηση μορίων για το ΤΠΕ Β επιπέδου καθόσον δεν είχαν όλες οι ειδικότητες δικαίωμα συμμετοχής σε πιστοποίηση. 3) Προτείνεται να μοριοδοτηθεί με 1 μόριο η συμμετοχή σε διοικητικό συμβούλιο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ και 0,5 η συμμετοχή σε ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ. 4) Το κριτήριο της διοικητικής και εκπαιδευτικής επάρκειας αποτιμάται με 5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο με συντελεστή βαρύτητας 1 για τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης, 0,8 για διευθυντή εκπαίδευσης και σχολικό σύμβουλο, 0,5 για διευθυντή σχολικής μονάδας. Να ληφθεί υπόψη η αξιολόγηση του 2014 και 2017. 5) Το κριτήριο της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης αποτιμάται με 15 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.