Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Dafi | 26 Μαρτίου 2018, 10:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από παντού διατυπώνεται ότι οι νέες δομές ενισχύουν το διοικητικό συγκεντρωτισμό, σε βάρος της παιδαγωγικής διάστασης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των αποκεντρωμένων δομών. Μέσα σε όλα αυτά λήγει, με ρητή διατύπωση και η θητεία των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων, η συμβολή των οποίων είναι εντός της εκπαιδευτικής διαδικασίας αναγνωρισμένη. Ούτε καν υπάγονται, μέχρι να λειτουργήσουν οι νέες δομές, ως διακριτη παιδαγωγική υποστήριξη, εντός των Δ/νσεων Εκπαίδευσης στα Εκπαιδευτικά Θέματα. Και εδώ έμφαση στη Διοικητική δομή. Άλλωστε, στην ίδια λογική συστάθηκαν και εντός Διευθύνσεων άλλες τρεις θέσεις Τμηματαρχών, κατά κανόνα για μη προσοντούχους διοικητικούς και όχι για εκπαιδευτικούς. Και τρέχα εσύ εκπαιδευτικέ να μαζέψεις μόρια αχρείαστα από μεταπτυχιακές σπουδές κάθε είδους.