Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Ζ. | 26 Μαρτίου 2018, 10:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση των υπευθύνων Π.Ε.,Α.Υ.,Π.Θ., Σ.Δ. συνεπάγεται ουσιαστικό περιορισμό των δράσεων στα σχολεία, καθώς θα περιοριστεί η άμεση επικοινωνία και βοήθεια των εκπαιδευτικών από τους υπευθύνους, η παροχή και διανομή υλικού κατά περίπτωση και η παρακολούθηση της εξέλιξης των δράσεων, η δικτύωση και ενίσχυση των δράσεων από δίκτυα συνεργασίας και η διεξαγωγή σεμιναρίων με βάση τις ανάγκες των προγραμμάτων μας και όχι το αντίθετο (γενικές επιμορφώσεις όπου οι εκπαιδευτικοί πρέπει να χωρέσουν την πράξη και τις δράσεις τους). Σε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον διαρκώς μεταλλασσόμενο όπου οι κοινωνικές και οικονομικές αλλαγές επηρεάζουν άμεσα και αλλάζουν τις παιδαγωγικές θεωρίες και τις διδακτικές πρακτικές, η απομάκρυνση των υπευθύνων από τις διευθύνσεις και η δημιουργία κεντρικών δομών στην πραγματικότητα στερεί την εξατομικευμένη και εξειδικευμένη συνεργασία, στερεί τη δυνατότητα ενημέρωσης και επιμόρφωσης και αποδυναμώνει την παιδαγωγική και εκπαιδευτική στήριξη των εκπαιδευτικών. Όλα τα παραπάνω θα ήταν ήσσονος σημασίας εάν οι δράσεις πολιτιστικών, περιβαλλοντικής και αγωγής υγείας δεν υπηρετούσαν άμεσα θέματα διαπολιτισμικότητας, συνεργασίας, εκφοβισμού, περιβάλλοντος, εάν δεν αποτελούσαν αφορμές για διαθεματικότητα και για χρήση σχεδίων εργασίας, ακόμη και για διαφοροποιημένη διδασκαλία, θέματα και πρακτικές τα οποία αποτελούν στόχους του ελληνικού σχολείου.