Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη BB | 26 Μαρτίου 2018, 11:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί πρόοδος για το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι η ενίσχυση της βιωματικής μάθησης και των προγραμμάτων-παρεμβάσεων για την ενεργό πολιτότητα με χαρακτήρα ένταξης στην τυπική εκπαίδευση. Αντί, λοιπόν, να καταργείται ο θεσμός των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων θα έπρεπε να ενισχύεται με τη δυνατότητα να διοργανώνουν επιμορφώσεις εντός εργασιακού ωραρίου για όλους τους εκπαιδευτικούς ώστε να υπάρχει επαρκής ενημέρωση και επιμόρφωση για όλους τους εκπαιδευτικούς. Η εκπαίδευση για την αειφορία δεν είναι πολυτέλεια ούτε επιλογή. Είναι υποχρέωση. Πώς λήφθηκε η απόφαση για κατάργηση του θεσμού του Υπευθύνου Σχολικών Δραστηριοτήτων; Έγινε κάποια αξιολόγηση/έρευνα του έργου τους: του αριθμού και της ποιότητας των σεμιναρίων που διοργάνωσαν, της υποστήριξης των εκπαιδευτικών και των συνεργασιών με φορείς που επεδίωξαν; Αναρωτιέμαι πώς τα 5 άτομα του ΚΕΑ που θα εδρεύουν στην άκρη του νομού θα εξυπηρετούν τις ανάγκες για την Αειφόρο Ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και των μαθητών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης εκατοντάδων σχολικών μονάδων; Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη βιωματική μάθηση θα γίνεται εξ αποστάσεως από την οθόνη του υπολογιστή; Το σχολείο χωρίς τα προγράμματα που στοχεύουν σε αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών των μελλοντικών πολιτών είναι αυτό που τελειώσαμε εμείς πριν 30 χρόνια. Ας γίνει αυτή η αλλαγή που επιθυμεί η πολιτική ηγεσία με το βλέμμα προς τα εμπρός και όχι προς τα πίσω.