Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Πατέλης | 26 Μαρτίου 2018, 11:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο επίκεντρο του εκπαιδευτικού συστήματος σε κάθε ευνομούμενη κοινωνία βρίσκεται, ή τουλάχιστον θα πρέπει να βρίσκεται ο μαθητής. Για τον μαθητή υπάρχει και λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύστημα και σε αυτόν θα πρέπει να καταλήγει κάθε προσπάθεια βελτίωσής του. Σε αυτόν, και όχι σε οποιοδήποτε άλλο κρίκο της εκπαιδευτικής αλυσίδας. Και στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχουν πολλές «δομές» που υποστηρίζουν τον ουσιαστικό του στόχο και σκοπό ύπαρξης. Δεν είναι λοιπόν, κατά τη γνώμη μου ως ένας «απλός» από τους 270000 «απλούς» καθηγητές που συμμετέχουν καθημερινά στη συλλογική αυτή εκπαιδευτική διαδικασία, απλά ευπρόσδεκτη η προσπάθεια βελτίωσης οποιασδήποτε δομής υποστηρίζει το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά απολύτως απαραίτητη. Πως μπορεί να υποστηριχθεί καλύτερα η εκπαίδευση στην Ελλάδα; Με πολλούς τρόπους, το μόνο σίγουρο. Η πλήρης αποδυνάμωση όμως των Κε.Πλη,Νε.Τ, μιας υπηρεσίας που αποδεδειγμένα υποστηρίζει καθημερινά και ουσιαστικά την σημαντικότατη ψηφιακή διάσταση της σχολικής δραστηριότητας, κάθε άλλο παρά προς αυτή την κατεύθυνση είναι. Για να αποκτήσει εικόνα για την υπηρεσία αυτή όποιος καλοπροαίρετα επιθυμεί να βελτιώσει τις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης, δεν χρειάζεται να διαβάσει τα δημόσια διαθέσιμα ποσοτικά στοιχεία που αποτυπώνονται στους servers του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Αρκεί μια επίσκεψη στα κατά τόπους γραφεία όπου στεγάζονται τα Κε.Πλη,Νε.Τ ή ακόμα καλύτερα στις σχολικές μονάδες που αυτά υποστηρίζουν. Αυτά που δεν λένε οι αριθμοί, τα λένε οι πραγματικές εικόνες που θα αντικρύσει κανείς στις εκατοντάδες σχολικών εργαστηρίων που απαιτούν συνεχή υποστήριξη ώστε να λειτουργούν προς όφελος πάντα της μαθητικής κοινότητας, στις συνεχείς επιμορφώσεις των συναδέλφων εκπαιδευτικών πάνω στις νέες τεχνολογίες που εξελίσσονται με μεγαλύτερη ταχύτητα από το ίδιο το σύστημα που τις χρησιμοποιεί, στην επίπονη προσπάθεια μείωσης της γραφειοκρατίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με αρωγό τις νέες τεχνολογίες. Σε αυτό το τοπίο, ο ρόλος των Κε.Πλη,Νε.Τ. δεν είναι απλά βοηθητικός. Τα Κε.Πλη,Νε.Τ είναι θεμελιώδης υποστηρικτική δομή του βελτιωμένου εκπαιδευτικού συστήματος που σχεδιάζεται χρόνια τώρα, και ως τέτοια όχι μόνο δεν πρέπει να αποδυναμωθεί, εκφυλιστεί ή καταργηθεί όπως προβλέπεται από το εν λόγω σχέδιο νόμου, αλλά αντίθετα να ενισχυθεί ώστε να καταφέρει να προσφέρει ακόμα περισσότερο. Με εκτίμηση