Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Καίτη Σ. | 26 Μαρτίου 2018, 11:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι κοινό μυστικό ότι κάθε καινοτομία στο σχολείο προέρχεται από την υλοποίηση προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων, όπως είναι επίσης γνωστό ότι το "δεύτερο σχολείο" που άτυπα διαμορφώνεται με την εκπόνησή τους, εκτός σχολικού ωραρίου, εντός του ελεύθερου χρόνου και με πραγματικό ενδιαφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών, συνιστά εκπαιδευτικό θαύμα που τώρα τιμωρείται αν όχι με κατάργηση, οπωσδήποτε με καταφανή υποβάθμιση και θεματική αποψίλωση, αφού ουσιαστικά τα ΚΕΑ θα εστιάζουν στον 1/3 της θεματολογίας, δηλαδή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Με άλλα λόγια, η σύγχρονη Ελλάδα προφανώς θεωρεί τον Πολιτισμό και την Αγωγή Υγείας λεπτομέρειες χωρίς καμία σημασία. Επομένως εκτός από άδικη, η κατάργηση του θεσμού είναι παράλογη, ανιστόρητη και υπονομευτική της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης.