Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας-συνταξιούχος | 26 Μαρτίου 2018, 11:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή βρισκόμαστε σε άρθρο που αφορά στην αξιολόγηση, μπορούμε να αναφερθούμε και στην κατάργηση, επιτέλους των εισαγωγικών για την τριτοβάθμια (που δεν κοστίζει τίποτα, γιατί ο πολίτης ξοδεύει άσκοπα, πολύ περισσότερα). Έτσι, θα εξαλειφθεί ο πειρασμός της πτυχιομανίας και θα έχουμε φυσιολογική ροή των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας και σε άλλα πεδία, όπως π.χ. να θεσπιστούν, δικαιωματικά, βέβαια, κίνητρα, για τους απόφοιτους της τεχνικής εκπαίδευσης (όπως ισχύει σε όλες τις χώρες που δεν έχουν τη νοοτροπία του αντιτεχνολογικού συνδρόμου του άσπρου κολάρου..). Με μία βασική προϋπόθεση, όμως: Την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης, με την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, ανάλογα με την ειδικότητα, για απασχόληση, ή για διορισμό σε αντίστοιχη θέση π.χ. στο δημόσιο κλπ. Ευτυχώς, που ακόμα ελπίζουμε ότι θα βρεθεί κάποτε ο πραγματικός «αναμορφωτής» να προτείνει πραγματικές επαναστατικές αλλαγές (μεταρρυθμίσεις) και όχι απλές αναρρυθίσεις, διαρρυθμίσεις, προρρυθμίσεις, ή απορρυθμίσεις… Να αξιοποιηθεί, εξάλλου, το ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. (κέντρο μελετών τεκμηρίωσης), αλλά εάν χρειαστεί μπορεί να ιδρυθεί και το εκπαιδευτικό επιμελητήριο, εξακτινωμένο στις περιφέρειες (με την επαναλειτουργία των αποκεντρωμένων συντονιστικών τοπικών γραφείων, που κακώς καταργήθηκαν) και στη θέση των υπερσυγκεντρωτικών περιφερειαρχών, οπότε, δεν θα χρειαστούν και πρόσθετες δαπάνες.