Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Παπαπετρου Μαρουσώ | 26 Μαρτίου 2018, 12:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να μην καταργηθεί η Ειδικότητα ΠΕ11.ΕΑΕ - ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΑΕ από τα Κ.Ε.Σ.Υ. Είναι γνωστό πως οι καθηγητές Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11 ΕAE) είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι για την αξιολόγηση των δυσκολιών της κινητικής ανάπτυξης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών τους (προπτυχιακών όσο και μεταπτυχιακών) αποκτούν τις απαραίτητες γνώσεις για τη σωστή λειτουργία της κίνησης. Ο Εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ 11 ΕΑΕ) γνωρίζει ψυχοκινητική ανάπτυξη. Ο Εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11 ΕΑΕ), είναι εκείνος ο οποίος γνωρίζει και μπορεί να ελέγξει τις βασικές κινητικές δεξιότητες (σταθεροποίησης, μετακίνησης και χειρισμού) που είναι απαραίτητες για την ισόρροπη ανάπτυξη του παιδιού προσχολικής και σχολικής ηλικίας και στη συνέχεια μπορεί να παρατηρήσει για οποιαδήποτε παρέκκλιση παρατηρείται. Ο Εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11 ΕΑΕ), είναι εκείνος που μπορεί να προτείνει το κατάλληλο πρόγραμμα παρέμβασης εστιασμένο στις κινητικές ανάγκες του Μαθητή. Απαραίτητη η Ειδικότητα του Εκπαιδευτικού ΠΕ11.ΕΑΕ - ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΕΑΕ στα Κ.Ε.Σ.Υ.