Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 13 – Οργάνωση και στελέχωση των Κ.Ε.Α.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ | 26 Μαρτίου 2018, 12:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 12, παράγραφος 2, χρειάστηκαν 10 περιπτώσεις, α έως ι, για να περιγραφεί ο ρόλος (παιδαγωγικός, εκπαιδευτικός, επιστημονικός & ερευνητικός) και οι αρμοδιότητες των Κ.Ε.Α., που περιλαμβάνουν όχι μόνο τις μέχρι σήμερα αρμοδιότητες των Κ.Π.Ε. αλλά και την ενσωμάτωση των αρμοδιοτήτων των καταργούμενων Υπευθύνων των Διευθύνσεων (Σχολικών Δραστηριοτήτων, Περ. Εκπαιδ., Αγ. Υγείας, Πολιτ. Θεμάτων), ενώ παράλληλα διευρύνεται η θεματολογία της ενασχόλησής τους. Πώς είναι δυνατόν να εκπληρωθεί όλο αυτό το έργο με 4 μόνον εκπαιδευτικούς κι ενώ υπάρχει ως επιπρόσθετη όλη η γραφειοκρατική δουλειά που απαιτείται για τη λειτουργία του Κ.Ε.Α.; Είναι προφανές ότι η επέκταση των αρμοδιοτήτων των Κ.Ε.Α. σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση της στελέχωσής τους θα επιφέρει σημαντική υποβάθμιση της ποιότητας του έργου τους. Υπενθυμίζεται ότι στην πρώτη εμφάνιση του νόμου, το φθινόπωρο, προβλέπονταν 5 εκπ/κοί για κάθε Κ.Ε.Α. Και τότε όμως είχαμε διατυπώσει την αντίρρησή μας, τονίζαμε ότι η λειτουργία των Κ.Ε.Α. με 5 μόνον εκπ/κούς είναι αδύνατη και είχαμε αντιπροτείνει τον αριθμό των 7 τουλάχιστον εκπαιδευτικών για την ορθολογική λειτουργία και την εκπλήρωση των καθηκόντων που ανατίθενται στα Κ.Ε.Α. Παράλληλα, είχαμε διατυπώσει την άποψη ότι απαιτείται η ενίσχυση κάθε Κ.Ε.Α. με την πρόσθεση μίας θέσης διοικητικού γραμματέα για την διευκόλυνση των εκπαιδευτικών να ασχοληθούν με τον παιδαγωγικό και διδακτικό τους ρόλο. Αντ’ αυτών διαπιστώνουμε περαιτέρω αποδυνάμωση του πλήθους των υπηρετούντων σε κάθε Κ.Ε.Α. Είναι προφανές ότι με την αποδυνάμωση αυτή δεν μπορεί να υπάρξει αποτελεσματική λειτουργία και ότι αντί να βελτιωθεί η λειτουργία του θεσμού θα αποδυναμωθεί και ενδεχομένως θα ευτελιστεί. Προτείνουμε τη στελέχωση με 7 τουλάχιστον εκπαιδευτικούς και την ενίσχυση του προσωπικού των Κ.Ε.Α. με διοικητικό γραμματέα. Ως προς τις βαθμίδες εκπ/σης, προτείνουμε οι τρεις να προέρχονται από τη δευτεροβάθμια και οι τρεις από την πρωτοβάθμια, ενώ ο Προϊστάμενος του ΚΕΑ να επιλέγεται ανεξάρτητα από τη βαθμίδα που υπηρετεί.