Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Βαρβάρα Βορύλλα | 26 Μαρτίου 2018, 12:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει το νέο πλαίσιο να εξυπηρετεί την ισότητα όλων απέναντι στο νόμο: Όποια προσόντα δε δύνανται να αποκτηθούν από όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών όταν κρίνονται για την ίδια θέση δεν είναι δυνατόν να μοριοδοτούνται και μάλιστα τόσο πολύ, π.χ. Διδασκαλεία, επιμόρφωση Β΄επιπέδου κτλ. Επίσης, γιατί να μη μοριοδοτούνται επιμορφώσεις που έχουν διοργανωθεί από δημόσιους φορείς;; Η γλωσσομάθεια αποδεικνύεται και μοριοδοτείται από πιστοποιητικά αναγνωρισμένα από το ΑΣΕΠ και όχι από πτυχία. Πώς γίνεται π.χ. το Proficiency να μετράει για τον έναν εκπαιδευτικό και να μην μετράει για κάποιο άλλον; Υπάρχει και σχετική γνωμοδότηση του Συνηγόρου του Πολίτη!! Οι Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων τοποθετήθηκαν στις θέσεις τους με Υ.Α. που όριζε την προϋπηρεσία τους ως διδακτική. Η εκ των υστέρων διαφοροποίηση ή η αναδρομική κατάργησή της είναι άδικη και νομικά έωλη τη στιγμή μάλιστα που η υπηρεσία στα ΚΠΕ θεωρείται διδακτική.