Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΠΟΣΓΚΑμεΑ | 26 Μαρτίου 2018, 12:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 1 του άρθρου, συνιστώνται 1.067 θέσεις προσωπικού. Οι θέσεις αυτές, αφενός δεν τεκμαίρεται πως και γιατί είναι 1.067, αφετέρου, δεν διευκρινίζεται εάν αφορούν νέες θέσεις (μάλλον απίθανο) ή εάν αφορούν υφιστάμενο μόνιμο προσωπικό ή αναπληρωτές, ενώ στην υποπαράγραφο στστ) της ιδίας παραγράφου, οι 6 θέσεις των ειδικών στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών και στη νοηματική γλώσσα, είναι λίγες σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες και επιπλέον, θα πρέπει να συμπληρωθούν και να αυξηθούν και με ειδικούς στις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης και για μαθητές με αυτισμό, με κινητικές δυσκολίες-αναπηρίες, με νοητική αναπηρία, στα πλαίσια εκπαίδευσης για την άσκηση του δικαιώματος τους για διαβίωση στην κοινότητα, όπως ορίζουν τα άρθρα 19 και 20 της Διεθνούς Σύμβασης του ΟΗΕ για τα Δικαιώματα των ΑμεΑ (ν.4074/2012). Επίσης, υπάρχει παντελής απουσία των εκπαιδευτικών ΕΑΕ με ΠΕ61 (νηπιαγωγοί ΕΑΕ) και ΠΕ71 (δάσκαλοι ΕΑΕ). Αν μιλάμε για «Εξειδίκευση στην ΕΑΕ» θα πρέπει να αναφέρεστε ξεκάθαρα στους δασκάλους και νηπιαγωγούς με ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ στην ΕΑΕ δηλαδή ΠΕ71 και ΠΕ61!! Να διαφοροποιηθεί η αναφορά και να διαχωρίζονται οι κλάδοι. Επιπλέον, παντελής απουσία των παιδοψυχιάτρων για τις περιπτώσεις μαθητών με αναπηρία που αφορά την ψυχική υγεία διότι, όπως προβλέπεται και στην υποπαράγραφο αα) της παραγράφου 2 του άρθρου, η «διερεύνηση ατομικών ή/και ομαδικών εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών, η αξιολόγηση του είδους των δυσκολιών και των πιθανών εκπαιδευτικών, ψυχοκοινωνικών και άλλων φραγμών στη μάθηση ατόμων με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αφορούν στην ψυχική υγεία» χρήζει την συμμετοχή από έναν παιδοψυχίατρο ή παιδίατρο με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία ή νευρολόγο με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία.