Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ | 30 Νοεμβρίου 2010, 10:53
Κυρία διαμαντοπούλου πριν τις βουλευτικές εκλογές του 2009 δείξατε ενδιαφέρον ακόμα και με ερωτήσεις απο ομάδα βουλευτών στη βουλή σχετικά με τα δικαιώματα χιλιάδων αποφοίτων Α.Τ.Ε.Ι. που θεωρητικά ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Τι άλλαξε έως σήμερα και όλες οι προσπάθειες πήγαν στις καλένδες?Γιατι χιλιάδες απόφοιτοι να υφίστανται εργασιακούς αποκλεισμούς ανευ προηγουμένου λες και δεν είναι Έλληνες πολίτες με Ελληνική παιδεία αλλά λαθρομετανάστες που παράνομα εισήλθαν στην χώρα?Γιατί δεν εφαρμόζονται οι νόμοι για τα Α.Τ.Ε.Ι που υπάρχουν απο την δεκαετία του 80??Τέλος θα ήθελα να αναφέρω πως πολλές σχολές που χρηματοδοτήθηκαν αδρά απο την Ε.Ε. για την λειτουργεία τους βρίσκονται σήμερα γυμνές απο εξοπλισμούς, χωρίς εκπαιδευτικούς χώρους κτλ.Κάποιος δεν πρέπει να λογοδοτήσει για αυτά??Μήπως όμως η σπέκουλα έις βάρος σχολών και των παιδιών που πήγαν να μορφωθούν σε πολλά ΑΤΕΙ γινόνταν μεσα απο το ΥΠΕΠΘ με μετακινήσεις κονδυλίων στον γνωστό πυλώνα της Ελληνικής εκπαιδευσης τον φωτεινό φάρο της έρευνας και της καινοτομίας, έναν απο τους κύριους λόγους που η χώρα καταρέει κάθε μέρα χωρίς να βρίσκει αποκούμπι κάπου??Ευχαριστώ.Ένας αγράμματος απόφοιτος Α.Τ.Ε.Ι.