Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Κυριακή | 26 Μαρτίου 2018, 13:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα επανέλθω κι εγώ στο θέμα των παράνομων μετατάξεων ορισμένων ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί (και μιλώ κυρίως γι αυτούς που είχαν ελάχιστα μόρια) βρέθηκαν σε σχολεία της πρωτοβάθμιας κοντά στο σπίτι τους και μπορούν να αποκτήσουν διδακτική προϋπηρεσία εν αντιθέσει με πολλούς άλλους οι οποίοι για προσωπικούς λόγους αναγκάζονται να αποσπώνται σε διοικητικές θέσεις και φυσικά να μην έχουν διδακτική προϋπηρεσία. Το γεγονός ότι οι πρώτοι μπόρεσαν να βρεθούν σε αυτήν την πλεονεκτική θέση μέσα από μια αδιαφανή διαδικασία αποτελεί κατάφωρη αδικία για πολλούς άλλους οι οποίοι παρότι με περισσότερα μόρια μένουν στάσιμοι και τις περισσότερες φορές χωρίς προοπτική βελτίωσης.