Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη κατερινα | 26 Μαρτίου 2018, 13:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι λάθος να μην συμπεριληφθεί η ειδικότητα ΠΕ 11 Ειδικής Αγωγής στη στελέχωση των νέων υποστηρικτικών και διαγνωστικών δομών της εκπαίδευσης. Η διαφοροδιάγνωση και ο σχεδιασμός της παρέμβασης για την άρση των δυσκολιών των μαθητών σύμφωνα με την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα και πρακτική συμπεριλαμβάνει και τον τομέα της κίνησης. Επίσης πολλές αδυναμίες των μαθητών μας οφείλονται ή έχουν τα αίτιά τους και σε κινητικές δυσλειτουργίες. Από τα παραπάνω λίγα συμπεραίνει την αναγκαιότητα. Σε αντίθετη περίπτωση η διάγνωση και η παρέμβαση θεωρούνται και είναι ελλιπείς.