Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Μπάμπης | 26 Μαρτίου 2018, 13:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πιο προκλητικό "ρουσφέτι" του Νομοσχεδίου είναι οι 20 θέσεις Συντονιστών Εκπαίδευσης για την Αειφορία, που μπορεί να είναι οποιασδήποτε ειδικότητας, για να εποπτεύουν παιδαγωγικά και επιστημονικά τα 53 νυν Κ.Π.Ε. και σύντομα Κ.Ε.Α. Με το ΠΔ18/2018 δημιουργήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας ολόκληρη σχετική Διεύθυνση (Διεύθυνση Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία) με αρμόδιο Τμήμα (Τμήμα Α΄ Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία), το οποίο υπερεπαρκεί για το συντονισμό των ΚΠΕ/ΚΕΑ. Την ίδια στιγμή υπάρχουν κλάδοι που υπηρετούν σε χιλιάδες σχολικές μονάδες ανά την επικράτεια, για τους οποίους οι θέσεις Συντονιστιών Εκπαίδευσης είναι ελαχιστότατες και λιγότερες από των Συντονιστιών Εκπαίδευσης για την Αειφορία. Μάλλον έχει δίκαιο προηγούμενος σχολιαστής που ανέφερε ότι οι θέσεις Συντονιστών Εκπαίδευσης στις οποίες δεν αναφέρεται κλάδος "προδίδουν" δύο από τους συντάκτες του Νομοσχεδίου.