Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Σωτηρόπουλος | 30 Νοεμβρίου 2010, 11:08
εργαζόμενοι φοιτητές: προσωπικά δεν πιστεύω ότι γίνεται να σπουδάζει κάποιος και να εργάζεται, τουλάχιστον σε σχολές με εργαστήρια. Είναι πολύ δύσκολο και γνωρίζω πολλά παιδιά που οι συνθήκες.... Αλλά τι συμβαίνει με την ποιότητα σπουδών. Έστω ότι έχουμε 100 φοιτητές, από τους οποίους οι 30 είναι ερωτευμένοι με την επιστήμη και προσπαθούν σκληρά. Αυτοί με το πρόσχημα των εργαζόμενων φοιτητών, στην πράξη ωθούνται σε μια μετριότητα και όποιος υποστηρίζει το αντίθετο βλέπει πολλά αμερικάνικα έργα. Εκείνο που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι αν αφήσουμε αυτούς τους 30 να αποδώσουν, αυτοί θα κάνουν την ζωή των υπολοίπων καλύτερη και εδώ δεν θέλω να μπω σε πολιτικά θέματα: για ποιόν θα δουλεύουν, η λέξη εταιρείες και αγορά δεν πρέπει ούτε καν να αναφέρονται για τον απλούστατο λόγο, ότι και αν δηλώνεις η αγορά θα επιλέξει με άλλα κριτήρια, το θέμα είναι εσύ τι επίπεδο παράγεις.... Τώρα οι άλλοι 70 θα πρέπει να κινηθούν με άλλες ταχύτητες και κάποιοι να επιλέξουν αναβαθμισμένα ΑΤΕΙ που κατά τη γνώμη μου αν σχεδιασθεί το πράγμα σωστά, θα προτιμούνται από τους φοιτητές γιατί θα προσφέρουν προσόντα για εργασία και όχι θεωρητικές γνώσεις μόνο. Αν πάλι στο 3ο έτος σπουδών έλθει μια εταιρία και σε κάποιους καλούς φοιτητές επιδοτήσει τις σπουδές για ιδίον της όφελος με συναίνεση του ενδιαφερομένου δεν το βρίσκω κακό εφόσον υπάρχει στοιχειώδης νομική κάλυψη .Αυτά ....δύσκολα τα πράγματα....