Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Μ. | 26 Μαρτίου 2018, 13:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν ανώνυμα τα στελέχη εκπαίδευσης και επώνυμα τους μαθητές, αλλά οι ίδιοι δεν αξιολογούνται..." Πρέπει να πω οτι εκεί που οι εκπαιδευτικοί αξιολογούν επώνυμα και τεκμηριωμένα, τους μαθητές δηλαδή, προσέχουν δυό και τρεις φορές και ρίχνουν πολύ νερό στο κρασί τους, διότι έχουν στο κεφάλι τους, τους μαθητοπατέρες με τις κολοβωμένες Gaussian's, τους φροντιστηριούχους, τους μαθητές, τους γονείς, το σύλλογο των γονέων, την τοπική ένωση συλλόγων γονέων, που δεν αστειεύονται... κινούν γη και ουρανό και κάνουν το άσπρο μαύρο για μια μονάδα ... Γιατί οι εκπαιδευτικοί να μην αξιολογούν τα στελέχη εκπαίδευσης επώνυμα και τεκμηριωμένα; Τι έχουν να φοβηθούν αν κάνουν καλά τη δουλειά τους; Πρέπει να αναλαμβάνουν την ευθύνη της κρίσης τους. Και γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν να αξιολογούνται; Μήπως δεν εμπιστεύονται τους κρίνοντες; Και τότε πως θέλουν να τους εμπιστευτούν οι κρινόμενοι; Η ανώνυμη και ατεκμηρίωτη αξιολόγηση των διευθυντών σχολικών μονάδων κρίθηκε αντισυνταγματική από την ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, για τους λόγους που αναφέρονται στην απόφαση. Σε πολλά σχολεία δημιουργήθηκαν ψυχρότητες μεταξύ των συναδέλφων και χάλασε το κλίμα. Και το κλίμα επηρεάζει όλο το σχολείο. Απορώ πώς το υπουργείο το επαναφέρει...