Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Σταυρούλα Τριανταφύλλου | 26 Μαρτίου 2018, 13:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενώ το διδακτορικό σε όλο το δημόσιο τομέα μοριοδοτείται τριπλάσια ως προς το Μεταπτυχιακό (το διδακτορικό δίνει 6 ΜΚ ενώ το Μεταπτυχιακό 2 ΜΚ) με το νομοσχέδιο η απόσταση είναι πολύ μικρή το (διδακτορικό αποτιμάται με 6 μόρια, ενώ το μεταπτυχιακό με 3,5). Αλλά και για το ίδιο το μεταπτυχιακό ισχύει κάτι ανάλογο: ενώ δεν υπήρχαν οι ίδιες ακαδημαϊκές απαιτήσεις, εξομοιώνεται το Διδασκαλείο έναντι του μεταπτυχιακού το μοριοδοτείται όπως ένα μεταπτυχιακό, δηλαδή με τρία μόρια. Συνεπώς, εάν κάποιος έχει πτυχίο διδασκαλείου και μεταπτυχιακού μοριοδοτείται όπως ένας κάτοχος διδακτορικού! Επιχειρήθηκε και στο παρελθόν η εξομοίωση του πτυχίου Διδασκαλείου και του Μεταπτυχιακού, αλλά δεν ψηφίστηκε. Τώρα επανήλθε η ίδια προσπάθεια αλλά με τη μορφή μοριοδότησης. Τι γίνεται στην περίπτωση που εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας (και ειδικότητες) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διεκδικούν την ίδια θέση (π.χ. Προϊστάμενοι ΚΕΑ, Συντονιστές για την Αειφορία) και ο εκπαιδευτικός της Α/θμιας προηγείται γιατί έχει Διδασκαλείο, ενώ ο εκπαιδευτικός της Β/θμιας δεν έχει γιατί δεν θα μπορούσε λόγω βαθμίδας να έχει; Ένα ζήτημα που δε θίγεται από το νομοσχέδιο είναι εκείνο της πιστοποίησης στις αρχές εκπαίδευση ενηλίκων προκειμένου να διασφαλιστεί η εγκυρότητα των επιμορφωτικών σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς. Δε γίνεται να υλοποιούνται σεμινάρια και να μην ισχύει ό,τι ισχύει για τις υπόλοιπες δομές εκπαίδευσης ενηλίκων (πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ κλπ)