Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης | 26 Μαρτίου 2018, 13:02
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ββ) Μεταπτυχιακός τίτλος να διαχωριστεί σε μονοετή και διετή φοιτήσεωςκαι αντίστοιχη κατανομή μονάδων. δ)ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: αα) Να προσμετράται η ΣΕΛΔΕ, ΣΕΛΜΕ, ΣΕΛΕΤΕ. κλπκαι ας ήταν αναγκαίο προσόν διορισμού ,όπως προσμετράται και η γνώση Η/Υ ΣΤΟΥς Π19 και ΠΕ20 η στους ξενόγλωσσους καθηγητές η ξένη γλώσσα που διδάσκουν. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ -ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΟ: αα)Να αυξηθεί η προσμέτρηση μονάδων για το αυτοδύναμο διδακτικό έργο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ με περισσότερα εξάμηνα . ζ) ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΌ ΕΡΓΟ: Να προσμετράται η συγγραφή εκτος απο τα σχολικά εγχειρίδια αλλά και η συγγραφή βοηθημάτων σχολικών βιβλίων . 5)Μείωση απο 10 σε 5 μονάδες η προσμέτρηση της προσωπικής συνέντευξης ,διότι έτσι η επιλογή στελεχων θα είναι πιο αξιοπιστη βάσει των αντικειμενικών κριτηρίων και όχι με την υποκειμένική κρίση του συμβουλίου επιλογής εφόσον στην παρ. 6 θα έχουν την δυνατότητα αποκλεισμού ακατάληλων στελεχών .