Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη Θάλεια | 30 Νοεμβρίου 2010, 12:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο θεσμός πρέπει να αφορά οποιονδήποτε εκπαιδευτικό νιώθει την ανάγκη υποστήριξης, σε οποιοδήποτε παιδαγωγικό και διδακτικό τομέα. Συνεπώς η καθοδήγηση πρέπει να γίνεται από ανθρώπους με εμπειρία στην διδακτική πράξη, η οποία αποδεικνύεται με: Υλοποίηση επιτυχημένων καινοτόμων προγραμμάτων (π.χ. Comenius, etwinning). Συνεχή επιμόρφωση (πχ. παρακολούθηση σεμιναρίων, συνεδρίων, ώστε να παρακολουθούν τις εξελίξεις στον επιστημονικό τους ή γενικά στον παιδαγωγικό χώρο. Αναφέρομαι στη δια βίου μάθηση. Πολύ καλή γνώση των ΤΠΕ (οι ΤΠΕ θεωρούνται πλέον σημαντικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας). Συμμετοχή και διακρίσεις σε διαγωνισμούς (π.χ. Αριστεία και καινοτομία) Συγγραφικό/Ερευνητικό έργο. Άσκηση καθηκόντων μέντορα σε άλλα προγράμματα (πχ. στην πρακτική άσκηση φοιτητών/τριών). Βασική μου θέση είναι ότι η εμπειρία αποδεικνύεται με όλα τα παραπάνω και όχι με τα χρόνια υπηρεσίας (Θα μπορούσα επί 20 χρόνια να μπαινοβγαίνω στην τάξη χωρίς να δοκιμάζω τίποτα καινούργιο ή να επιμορφώνομαι στον τομέα μου). Εφόσον υπάρχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, θα καταρτίζεται από κοινού (μέντορας και επιμορφούμενος) πρόγραμμα και τα αποτελέσματα θα δημοσιεύονται σε σχετική ιστοσελίδα.