Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Καμπαράκη | 26 Μαρτίου 2018, 13:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπηρετώ τον θεσμό της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Αγωγής Υγείας, από το 1996.Όλα αυτά τα χρόνια έχω συνεργαστεί όχι μόνο με διαφορετικούς υπευθύνους, αλλά και με πολλά διαφορετικά ΚΠΕ. Χάρη στις δομές αυτές εκατοντάδες μαθητές μου σε διάφορα σχολεία είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν και να εκπαιδευτούν σε θέματα που δυστυχώς δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος. Αν συνεχίζουμε να υλοποιούμε προγράμματα οφείλεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν τις θέσεις των Υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων σε κάθε διεύθυνση. Δίνουν τον εαυτό τους στηρίζοντας μας, εμψυχώνοντας μας, δίνοντας μας κατευθύνσεις. Ίσως είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, που με μεράκι, αφιερώνουν ακόμα και τον ελεύθερο τους χρόνο αφ' ενός για να λύσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τα προγράμματα, αφ'ετέρου οργανώνουν υψηλού επιπέδου επιμορφωτικά σεμινάρια, τόσο για νέους συναδέλφους που θέλουν να ενταχθούν στο θεσμό, όσο και σε παλαιότερους. Επιπλέον δημιουργούν συνεργασίες με πανεπιστήμια, και άλλους φορείς(δήμους, ιδρύματα κ.λ.π.), που στηρίζουν και υποστηρίζουν τα προγράμματα που εκπονούνται στα σχολεία. Θα είναι μεγάλο λάθος να καταργηθούν οι θέσεις των υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων ανά διεύθυνση. Μια τέτοια απόφαση θα βάλει φρένο στις προσπάθειες των εκπαιδευτικών (χωρίς έμπρακτη στήριξη ποιος θα αναλάβει;), που αποτελούν την κινητήριο δύναμη για την εκπόνηση των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων. Πριν καταργήσετε κάτι ρωτήστε τους εμπλεκόμενους μάχιμους εκπαιδευτικούς, αλλά και τους συμμετέχοντες μαθητές. Διαβάστε τα απολογιστικά των υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων. Αναρωτηθείτε για τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και το πραγματικό μέλλον των Ελληνικών σχολείων.