Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 12 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.)Σχόλιο του χρήστη Drama | 26 Μαρτίου 2018, 14:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΚΕΑ που θα αντικαταστήσουν τα ΚΠΕ, έχουν αυξημένες αρμοδιότητες και καθήκοντα[παρ.2, περ.α-ι]. Από τις δέκα αρμοδιότητες, οι τέσσερεις είναι νέες(γ,ε,ζ,θ) και ενσωματώνουν επίσης τις αρμοδιότητες των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας και των Υπευθύνων Πολιτιστικών Θεμάτων. Στην ουσία διπλασιάζονται οι αρμοδιότητες-καθήκοντα των παλιών ΚΠΕ και επιπλέον αυξάνεται η πολυπλοκότητα των επιστημονικών πεδίων δράσης τους. Ενώ ως σήμερα τα ΚΠΕ είχαν εξειδικευμένο, στοχευμένο και καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο στα θέματα της εκπαίδευσης για την αειφορία, τώρα καλούνται να ανταποκριθούν σε ένα ευρύ φάσμα αρμοδιοτήτων με πολλαπλάσια επιστημονικά-παιδαγωγικά-εκπαιδευτικά-διδακτικά καθήκοντα. Σε μια εποχή που η εξειδίκευση και η αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση και στην επιμόρφωση είναι ζητούμενο, τα Κ.Ε.Α. παρουσιάζονται σαν τις δομές που θα αποτελέσουν «το χάπι για όλες τις ασθένειες». Και ποιό είναι άραγε το εκπαιδευτικό προσωπικό που θα τα στελεχώνει και που θα έχει τις γνώσεις, την εμπειρία και την επιστημονική επάρκεια σε τόσους διαφορετικούς τομείς και επιστήμες, ώστε να εκπληρώσει με επιτυχία ένα τόσο ευρύ έργο; ΠΡΟΤΑΣΗ: Η αποστολή και οι αρμοδιότητες των ΚΕΑ, θα πρέπει να παραμείνουν στο πεδίο της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία και που έκανε τα ΚΠΕ να ξεχωρίζουν για την αποτελεσματική, ειδικευμένη και στοχευμένη επιμόρφωση που παρείχαν.