Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη μηχανικός | 26 Νοεμβρίου 2009, 10:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΠΑΛ,ΕΠΑΣ) κ.Υπουργέ νομοθετείτε λαμβάνοντας υπόψη ΜΟΝΟ όσα ισχύουν για τις "κλασσικές καθηγητικές σχολές=φιλόλογοι,μαθηματικοί,κ.α." και ΑΓΝΟΕΙΤΕ όσα θα'πρεπε να ισχύουν στην ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, εκεί όπου το "πρώτα ο μαθητής" μεταφράζεται στο "πρώτα ο καλός τεχνίτης,επαγγελματίας". και ερωτώ ποιός είναι καταλληλότερος να εκπαιδεύσει τεχνίτες και γενικότερα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ από τους παρακάτω υποψήφιους εκπαιδευτές: 1ος:Πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού+100% επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ+ κανένα άλλο προσόν. 2ος:Πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού+Msc συναφές+ΑΣΠΑΙΤΕ+20ετή ΣΥΝΑΦΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ + 6000 ώρες διδασκαλίας. εσείς ποιόν θα επιλέγατε??? με το σύστημα που προτείνετε προηγείται ο πρώτος!!!!! ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ για τις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ο γραπτός διαγωνισμός οδηγεί σε μαζική εισβολή ΑΝΕΡΓΩΝ=ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ οι οποίοι καλούνται να εκπαιδεύσουν τεχνίτες!!!! ΠΡΟΤΑΣΗ: -ΟΧΙ στον γραπτό διαγωνισμό για τις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ -ΝΑΙ στην "μοριοδότηση με κριτήρια ΑΣΕΠ" και απαραίτητη προϋποθεση την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ -ΝΑΙ στην επιστημονική αξιολόγηση (όχι στην επιστροφή του ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ)αρχίζοντας όμως πρώτα από τους ΜΟΝΙΜΟΥΣ... δώστε επιτέλους την ευκαιρία σε επαγγελματικά στελέχη του ιδιωτικού τομέα να μεταλαμπαδεύσουν τις πολύτιμες γνώσεις τους στα παιδιά μετατρέποντάς τα σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ όπως μόνο αυτοί ξέρουν. Ως πότε η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ θα είναι το παραπαίδι της Παιδείας????