Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Drama | 26 Μαρτίου 2018, 14:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για τα στελέχη της εκπαίδευσης, επιτρέπεται η επιλογή τους σε όμοια θέση, μόνο ως δύο συνεχόμενες θητείες[παρ.3]. Είναι θεμιτό, όλοι οι εκπαιδευτικοί που το επιθυμούν, να υπηρετήσουν κάποια στιγμή σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης. Υπήρχε όμως κάτι ως σήμερα, που να τους εμπόδιζε στο να καταλάβουν τέτοιες θέσεις; Η διαδικασίες, τα κριτήρια αξιολόγησης και οι απαιτούμενες ικανότητες ήταν κοινές και ήταν οι ίδιες για όλους τους υποψήφιους για την ίδια θέση. Οι εκπαιδευτικοί που τελικά επιλέγονταν, ήταν αυτοί που είχαν τα περισσότερα προσόντα(και μάλιστα μετρίσιμα) στις διαδικασίες αξιολόγησης. Με το πλαφόν των δύο θητειών όμως, θα επιλέγονται τελικά εκπαιδευτικοί με λιγότερα προσόντα, ενώ αυτοί που έχουν ήδη ασκήσει δύο θητείες, ενώ θα έχουν περισσότερα προσόντα-εμπειρία-επάρκεια κτλ., θα αποκλείονται της επιλογής. ΠΡΟΤΑΣΗ: Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τη θέσπιση ανώτατου πλαφόν θητείας στις θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης, εφόσον αυτοί επιλέγονται ύστερα από αξιολόγηση και μετρίσιμα κριτήρια. Ο αποκλεισμός εκπαιδευτικών με περισσότερα σε προσόντα και η αντικατάστασή τους από εκπαιδευτικούς με λιγότερα, αντιβαίνει σε κάθε λογική αξιοκρατίας και διαφάνειας και σε κάθε συνταγματικό δικαίωμα περί ισονομίας.