Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ | 26 Μαρτίου 2018, 14:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ανεξήγητη! Παράλογη! Απαράδεκτη! Μόνο έτσι μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει την ενέργεια του Υπουργείου να καταργήσει τους Υπευθύνους Περιβαλλοντικής Εκπ/σης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών από τις Διευθύνσεις. Ένας θεσμός που δοκιμάστηκε μέσα στα χρόνια και αποδείχτηκε εξαιρετικά σημαντικός, έδωσε νέα πνοή στα σχολεία και οδήγησε στη δημιουργία ενεργών σκεπτόμενων πολιτών, αποσυντίθεται και μαζί παρασύρει ό,τι όμορφο και δημιουργικό είχαν να παρουσιάσουν τα σχολεία μας. Όλοι γνωρίζουμε τον καθοριστικό ρόλο της παιδείας στην ευημερία της κοινωνίας και τα τελευταία είκοσι χρόνια είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι τα σχολεία μας, μέσω των προγραμμάτων μετατράπηκαν σε χώρους δράσης, χαράς, ενθουσιασμού, έδωσαν την ευκαιρία σε χιλιάδες μαθητές να βγουν από τη σχολική αίθουσα, να εκφράσουν συναισθήματα, ταλέντα, επιθυμίες, να αγαπήσουν ένα σχολείο που σιγά σιγά μεταμορφωνόταν σε αυτό που όλοι κάποτε θα θέλαμε να δούμε. Να ξεφύγουμε από τη στείρα παροχή γνώσεων, να ασχοληθούμε με θέματα που μας αφορούν, να πάρουμε πρωτοβουλίες, να νιώσουμε όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί ότι μπορούμε να οδηγήσουμε ένα βήμα μπροστά αυτόν τον ταλαίπωρο τόπο και την ακόμα πιο ταλαιπωρημένη εκπαίδευση… Για να φτάσουμε όμως εκεί, η συμβολή των Υπευθύνων κάθε Διεύθυνσης ήταν καθοριστική! Από το ξεκίνημά της, αλλά και μέχρι να ριζώσει αυτή η προσπάθεια στα σχολεία και φυσικά να αποτυπωθεί ως μια καθημερινή τακτική, που έφερνε τεράστια χαρά, ικανοποίηση, κι ενθουσιασμό στα πρόσωπα των μαθητών, μα εξίσου και των ίδιων των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ένιωθαν κάθε στιγμή ότι δεν ήταν μόνοι στις προσπάθειές τους. Είναι αδύνατο να περιγράψουμε με λόγια πόση συμπαράσταση εισπράξαμε εμείς, οι εκπαιδευτικοί της «βάσης» όπως συνηθίζεται να λέγεται, -οι οποίοι δίνουμε καθημερινά τον αγώνα μας μόνοι, μακριά από τα κέντρα λήψης των αποφάσεων- από τους Υπεύθυνους των προγραμμάτων, χωρίς τη βοήθεια των οποίων θα ήταν αδύνατο να υλοποιηθούν τόσο σημαντικές δράσεις. Η συνεχής παρουσία τους δίπλα σε κάθε δάσκαλο, σε κάθε ομάδα μαθητών, με τη διοργάνωση βιωματικών σεμιναρίων, με την παροχή εκπαιδευτικού υλικού, με τη συνεχή παιδαγωγική καθοδήγηση, πρόσθεσε δύναμη και πίστη στις ικανότητές τους. Η ανά πάσα στιγμή διαθεσιμότητά τους, η παρουσία τους στα πεδία δράσης μέσα στα ίδια τα σχολεία, η ζεστή σχέση με τον δάσκαλο της τάξης, αποτέλεσαν κομβικά σημεία στην επιτυχία του θεσμού ο οποίος φυσικά δεν μπορεί να αντικατασταθεί από μια ψυχρή, εξ αποστάσεως διοίκηση που επιδιώκει να γυρίσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα πολλά χρόνια πίσω. Τη στιγμή που «υμνείται» το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων χωρών το οποίο στοχεύει στην ενεργό συμμετοχή, τη βιωματική μάθηση, το άνοιγμα στην κοινωνία, την αειφορία, εμείς κόβουμε τα φτερά εκείνων των ανθρώπων που κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση και επιδιώκουμε το πισωγύρισμα σε τακτικές που οδηγούν στο παρελθόν. Και είναι τόσο λυπηρό αυτό για την πατρίδα μας….!!!