Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Κκλμνς | 26 Μαρτίου 2018, 14:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παράλογα υπερτιμημένη η διδακτική προϋπηρεσία: 1. Υπερκαλύπτει το σύνολο των επιστημονικών προσόντων 2. Προκύπτει από μη αξιολογούμενη συμμετοχή σε διδακτικό έργο. Θα είναι καλός διευθυντής ο κακός ή ο αδιάφορος εκπαιδευτικός; 3. Δε γίνεται κανένας έλεγχος για το πόσες ώρες του υποχρεωτικού ωραρίου κάλυπτε ο εκπαιδευτικός κατά τη διάρκεια και στο σύνολο του διδακτικού έτους. Πολλοί εκπαιδευτικοί συγκεκριμένων ειδικοτήτων στο παρελθόν (και σήμερα ) ξεκινούν το σχολικό έτος με ελάχιστες ώρες και δεν καλύπτουν ΠΟΤΕ το υποχρεωτικό ωράριο, αλλά το έτος μετρά κανονικά ως διδακτικό. 4. Νεότεροι συνάδελφοι με σημαντικά εφόδια αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής. 5. Δεν προσμετράται η διδακτική προϋπηρεσία που έχει προσφερθεί πριν τον διορισμό. Υπενθυμίζω ότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια έχουν ήδη ζητήσει δικαιολογητικά και έχουν εκδώσει διαπιστωτικές πράξεις για την αναγνώριση πλεονάζοντος χρόνου στον βαθμό. Προϋπόθεση για την αναγνώριση ήταν η απόδειξη της διδακτικής προϋπηρεσίας. Μετρά λοιπόν η διδακτική υπηρεσία για τη βαθμολογική εξέλιξη (και τον υπολογισμό σύνταξης) αλλά όχι για την υπηρεσιακή; 6. Γιατί δεν αποτιμάται η εκπαιδευτική ιδίως όταν έχει προσφερθεί σε διοικητικές θέσης και μάλιστα ευθύνης; ΠΡΟΤΑΣΗ: Να προσμετράται η διδακτική υπηρεσία από τα 8 ως τα 16 έτη με 0,5 μόρια ανά διδακτικό έτος και με πλήρη συνυπολογισμό της αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας για βαθμολογική εξέλιξη.