Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Απόστολος Παπαδόπουλος | 26 Μαρτίου 2018, 14:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στη Φυσική Αγωγή περιλαμβάνονται μορφές και είδη άσκησης με στόχο την ισόρροπη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού. Η Φυσική Αγωγή αποτελεί συστατικό της δομής του σχολείου και της παιδείας, η οποία με τη σειρά της «αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων» (Σύνταγμα Ελλάδος, Άρθρο 16, παρ. 2). Το μάθημα της φυσικής αγωγής είναι αποτέλεσμα, περιεχόμενο και προϊόν των Αναλυτικών Προγραμμάτων Φυσικής Αγωγής, τα οποία συνάδουν με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο των ελληνικών Προγραμμάτων Σπουδών, ΔΕΠΠΣ και δομούνται με βάση μια ενιαία θεώρηση ολόκληρης βαθμίδας εκπαίδευσης ή κύκλου σπουδών. Η ενιαία αυτή θεώρηση περιλαμβάνει τους εκπαιδευτικούς στόχους, τις διδακτικές μεθόδους, την εκπαιδευτική αξιολόγηση, κ.ά. Ένας από τους κύριους στόχους της Φυσικής Αγωγής είναι η ενίσχυση της υγείας του μαθητή/τριας και η εκμάθηση κινητικών δεξιοτήτων. Βασικό, επίσης, στόχο αποτελεί η κοινωνική ένταξη και ενσωμάτωση του παιδιού μέσα από τον σεβασμό των κανόνων των δραστηριοτήτων της Φυσικής Αγωγής. Επίσης, είναι προφανές, ότι ο καθ' ύλην αρμόδιος για την υποστήριξη μαθητών στο σχολείο, στο μάθημα της φυσικής αγωγής, είναι ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής και καμιά άλλη (έστω και παρεμφερής) ειδικότητα. Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ11.01 όχι μόνο πρέπει να παραμείνουν ως ειδικότητα στα ΚΕΣΥ, αλλά θα πρέπει να αναβαθμιστεί και ο ρόλος τους.