Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΩΝΥΜΟ | 26 Μαρτίου 2018, 14:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας ως Ν.Π.Ι.Δ. και συνεργαζόμενος ερευνητικός φορέας του ΥΠΕΘ έχει υλοποιήσει μεταξύ πολλών άλλων την πράξη Δημιουργία πρωτότυπης μεθοδολογίας εκπαιδευτικών σεναρίων βασισμένων σε ΤΠΕ και δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για τα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας και εφαρμογή τους στην Α’/βάθμια και Β’/βάθμια εκπαίδευση. Κρίνουμε ότι οι εν λόγω δημιουργίες που αποτελούν εκπαιδευτικό υλικό για το γλωσσικό μάθημα που δημιουργήθηκε υπό την επιστημονική καθοδήγηση του ΚΕΓ πρέπει να μοριοδοτηθούν εφόσον έχουν δημοσιευθεί στο σχετικό ψηφιακό αποθετήριο «Πρωτέας». Επίσης, απαραίτητο είναι να μοριοδοτηθεί η συμμετοχή σε διαδικτυακές κοινότητες εκπαιδευτικών («Διάλογος») εφόσον αυτή η συμμετοχή συνιστά αξιοσημείωτη εμπειρία για δημιουργία παρόμοιων εκπαιδευτικών κοινοτήτων. Η δημιουργική συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών (εκπαιδευτικών, συντονιστών, επιστημονικών υπεύθυνων) σε τέτοιες κοινότητες είναι ο πιο σύγχρονος επιστημονικά, οικονομικός και προσιτός τρόπος για εκπαίδευση εκπαιδευτικών