Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Γεωργίου | 26 Μαρτίου 2018, 14:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΕΣΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ" Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου αποτέλεσε τριάντα και πλέον χρόνια τον κύριο μοχλό κίνησης της εκπαιδευτικής πράξης. Η αρτιότητα αυτής στηριζόταν σ' ένα διττό άξονα. Αρχικά, με την παρουσία τους στα σχολεία και την επικοινωνία τους με εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολικών μονάδων, γνωστοποιούσαν διδακτικούς στόχους και τρόπους επίτευξής τους ανά μάθημα και σχολική βαθμίδα. Παράλληλα, προωθούσαν καινοτομίες, μέσω πρότυπων ανακαλυπτικών και διαδραστικών μεθόδων και πλούσιων ημερίδων και συνέδραμαν καίρια στη λύση προβλημάτων, γνωστικών και συμπεριφοράς των μαθητών. Στον 21ο αιώνα που διανύουμε, με το βομβαρδισμό νέων γνώσεων και μεθόδων διδασκαλίας,καθώς και με την αύξηση κρουσμάτων μαθητών με ειδικά προβλήματα, επιβάλλεται, για το καλό της εκπαίδευσης, να συνεχίσουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι το έργο τους, να βρίσκονται δηλαδή σε περιφέρειες με μικρό αριθμό σχολείων και μαθητών, ώστε ο θεσμός τους να μην εκβαραθρωθεί. Η διεθύντρια του 10ου δημοτικού σχολείου Αγίων Αναργύρων