• Σχόλιο του χρήστη 'Αντωνης Μπαλτζόπουλος' | 26 Νοεμβρίου 2009, 10:23

    κα Υπουργε ... συνάδελφοι ... Περι αποσπάσεων …. - Αποσπάσεις μέσω μοριοδότησης ( με τα μόρια που μετρούν για τις μεταθέσεις … με ενδεχομένως αυξημένα τα μόρια της εντοπιότητας ) - αποσπάσεις με βάση εκτιμώμενα λειτουργικά κενά ( δεν είναι δυνατόν να μην μπορείς να πάρεις μετάθεση σε ένα μέρος και μετά να βλέπεις να παίρνουν 2 και 3 αναπληρωτές ) - οι αποσπάσεις σε γραφεία να δίνουν τα μόρια του κοντινότερου σχολείου προσαυξημένα κατά 2 μόρια - όσοι παίρνουν απόσπαση για περισσότερες από 4 φορές ( χρονιές ) να χάνουν την οργανική τους ( όπως συμβαίνει για τους εκπαιδευτικούς του εξωτερικού ) Περι μεταθέσων …. - αύξηση των μορίων που δίνει η εντοπιότητα - διευρυνση των μορίων της εντοπιότητας σε επιπεδο νομού περί οργανικών θέσεων ... - προβλεψη οργανικής θέσης εργαστηρίων ανα 3 σχολεία ( γυμνάσια και λύκεια )( μια για φυσικό και μια χημικό ) - όταν το οργανικό κενό φυσικού / χημικού / βιολόγου / γεωλόγου ( ΠΕ04 γενικότερα ) δηλώνετε από Γυμνάσιο να αφορά ( και να διατίθεται στις μεταθέσεις ) για όλες τις ειδικότητες του ΠΕ04. Όταν δηλώνεται από Λυκειο να αφορά μόνο τις ειδικότητες που δηλώνονται. Δηλ . ενοποιημένες μεταθέσεις για το ΠΕ04 για θέσεις που αφορούν γυμνάσια και μεταθέσεις ανα ειδικότητα για θέσεις λυκείων - υπολογισμός των κενών με βάση τους 25 μαθητες ανα τμημα ( με στοχο τους 20 μαθητες ανα τμημα στην 5ετία )