Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Ελενη Μακρίδου | 26 Μαρτίου 2018, 14:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την στελέχωση των ΠΕΚΕΣ θα έπρεπε να προβλέπεται θέση συντονιστή ΠΕ23 με ειδίκευση στη σχολική ψυχολογία, που να υποστηρίζει και να εποπτεύει το έργο των σχολικών ψυχολόγων στα ΚΕΣΥ και να οργανώνει και θα συντονίζει τις αντίστοιχες δράσεις επιμόρφωσης, προγραμματισμού της ψυχολογικής υποστήριξης στη σχολική κοινότητα και εφαρμογής προγραμμάτων πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για τις υπόλοιπες διακριτές ειδικότητες του ΕΕΠ. Είναι προφανές ότι δε μπορεί να συντονίσει, να εποπτεύσει και να οργανώσει το αντίστοιχο έργο ένα στέλεχος "ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης", δηλαδή ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή ή ένα μέλος ΕΕΠ διαφορετικής ειδικότητας. Όπως ακριβώς υπάρχουν διακριτές ειδικότητες για τους συντονιστές των εκπαιδευτικών, το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για τις διαφορετικές ειδικότητες του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού, εάν θεωρείται ουσιαστικό και αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης