Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Αποστολή και αρμοδιότητες των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Αργυρή | 26 Μαρτίου 2018, 14:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να επισημάνω τον θεσμικό και επιστημονικό ρόλο του Λογοθεραπευτή τόσο στην αξιολόγηση όσο και στην υποστήριξη των μαθητών με διαταραχές στον προφορικό και στον γραπτό λόγο. Ο ρόλος αυτός υποστηρίζεται από τα επαγγελματικά δικαιώματα του Λογοθεραπευτή, από το ευρωπαϊκό προφίλ του και από το πρόγραμμα σπουδών και κλινικής άσκησης του ο οποίος όμως (ρόλος), εν μέρη, ακυρώνεται με την προτεινόμενη νομοθεσία.