Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Αικατερίνη Γκόλτσιου | 26 Μαρτίου 2018, 14:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αξιοποίηση των σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών αποτελεί βασικό προσανατολισμό του σημερινού σχολείου σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Για τον λόγο αυτό άλλωστε επανδρώθηκαν τα εργαστήρια πληροφορικής σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχοντας ως στόχο τον ψηφιακό γραμματισμό των μαθητών. Η λειτουργία τους στηρίχτηκε στην υποστήριξη των δομών των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς της πληροφορικής που χωρίς οργανικές εργάζονται στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα εκτός από την τεχνική υποστήριξη ανά σχολείο οι υπεύθυνοι έχοντας όραμα στην εκπαίδευση όχι μόνο μαθητών μα και εκπαιδευτικών, οργανώνουν εδώ και χρόνια επιμορφωτικά σεμινάρια με μεγάλη συμμετοχή. Αρκεί να δει κανείς το πλήθος των επιμορφούμενων στα σεμινάρια που αυτή τη στιγμή υλοποιούνται για να πειστεί. Το ερώτημα λοιπόν είναι λειτουργικό! Πώς πιστεύει το Υπουργείο πως είναι εφικτό να συνεχιστεί το έργο των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με δύο μόνο υπεύθυνους ανά περιοχή; Θα μπορέσει να υποστηριχθεί τεχνολογικά ο παρωχημένος εργαστηριακός εξοπλισμός που συνεχώς χρειάζεται βελτιώσεις; Θα μπορέσει να συνεχιστεί η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα νέα ψηφιακά μέσα; Μάλλον θα χρειαστεί να υποστηριχθεί αριθμητικά η δομή και όχι να ελαχιστοποιηθεί. Με εκτίμηση