Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Αγιάννη ΠΕ11 | 26 Μαρτίου 2018, 15:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύω πως όταν κάποιος θεσμός λειτουργεί και ανταποκρίνεται με το παραπάνω στην αποστολή του θα πρέπει να υποστηρίζεται και να ενισχύεται η βιωσιμότητά του. Στηρίζω τη θέση της συνέχισης λειτουργίας των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ γιατί μέσω αυτών των κέντρων και των δοτικών συναδέλφων που υποστήριξαν και υποστηρίζουν εθελοντικά τις ενέργειες τους (δείτε http://e-learning.ilei.sch.gr/moodle/ και http://seminars.etwinning.gr/), μου δόθηκε η ευκαιρία επιμόρφωσης τόσο σε βασικής μορφής τεχνικά θέματα όσο και σε θέματα χρήσης των ψηφιακών μέσων/ εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία, όταν λόγω της ειδικότητας μου η πολιτεία μου στερούσε το δικαίωμα συμμετοχής σε ανάλογα σεμινάρια επιμόρφωσης δίνοντας προτεραιότητα σε άλλες ειδικότητες. Έχω εργαστεί σε σχολικές μονάδες που είχαν την άμεση στήριξη των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ καθώς και σε σχολικές μονάδες νησιωτικής περιοχής που λόγω απόστασης και εξόδων μετακίνησης δεν είχαν αυτή τη δυνατότητα στήριξης των σχολικών μονάδων ευθύνης τους. Η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο τύπων σχολικών μονάδων ήταν κραυγαλέα με τα εγκαταλελειμμένα εργαστήρια πληροφορικής στη σκόνη και στον χρόνο.