Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Σταματοπούλου Γ. | 26 Μαρτίου 2018, 15:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως Υπεύθυνη Αγ. Υγείας Π.Ε. Δυτικής Αττικής προσφέρω την ετήσια αξιολόγησή μου για οποιονδήποτε θεώρησε «περιττό» το έργο των Υπευθύνων Α.Υ. , Π.Ε. Π.Θ. και Σ.Δ. όπως και Σ.Σ.Ν. Αξιολόγηση που δεν προτυπεί αλλά είναι η καθημερινότητα όλων των συναδέρφων μου όλων των δράσεων για 20 συναπτά έτη. Έργο που δεν στηρίχθηκε από την Πολιτεία ούτε οικονομικά (ΧΩΡΙΣ επίδομα και με άπειρες ώρες σεμιναρίων εκτός ωραρίου αμισθί), ούτε ηθικά (απαξίωση και με ασαφές θεσμικό πλαίσιο). Είμαι περήφανη γιατί προσπαθήσαμε να αλλάξουμε επίπεδο παιδαγωγικού πλαισίου στα παιδιά: είτε έξω από την τάξη , είτε μέσα στον εαυτό τους, είτε κάνοντας πρωτογενή πρόληψη, είτε καλλιεργώντας κουλτούρα πολιτισμού. Πηγαίνοντας ένα βήμα πίσω και παρατηρώντας τις νέες δομές με προβληματίζει το εξής: η παντελής έλλειψη αποκεντρωμένου συστήματος που διοικητικά και παιδαγωγικά έχει πολλά προβλήματα. Η παιδαγωγική του δυστοκία όμως είναι η σημαντικότερη: πώς και από ποιους θα υποστηριχθούν μακρινές περιοχές μια που τα περισσότερα κέντρα θα είναι μακριά από τις σχολικές μονάδες ή καλύπτουν τεράστιες περιοχές και θα είναι υποστελεχωμένα; Πώς θα βοηθηθεί ο εκπαιδευτικός στην καθημερινότητά του από ανθρώπους που δεν γνωρίζει και δεν γνωρίζουν τη φυσιογνωμία του παιδαγωγικού μικροκλίματός του ή που συχνά δεν είναι ΚΑΝ εκπαιδευτικοί;Πώς θα κάνουμε τα παιδιά μας να αναπνεύσουν όταν τους στερούμε το οξυγόνο των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων; Με εκτίμηση και σεβασμό στο έργο όλων μέσα και έξω απο την τάξη Γωγώ Σταματοπούλου