Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Ευαγγελάτος | 26 Μαρτίου 2018, 17:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν είμαι εκπαιδευτικός με τη στενή έννοια του όρου και συγχωρήστε με για πιθανώς λανθασμένη χρήση της εκπαιδευτικής ορολογίας. Ένας απλός μαέστρος χορωδίας, συνθέτης και καθηγητής Ανωτ. Θεωρητικών και Σύνθεσης σε ωδεία είμαι. Έχω ζήσει όμως από κοντά την μορφωτική επανάσταση που έχει γίνει στα σχολεία –κυρίως στον τομέα της ειδικότητάς μου- τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια μέσω των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων και έχω μείνει εντυπωσιασμένος από τα αποτελέσματα. Και από ό,τι πληροφορούμαι το ίδιο συμβαίνει και στους υπόλοιπους τομείς (υγείας και περιβάλλοντος). Πιστεύω ότι η κατάργηση των προγραμμάτων αυτών στο χώρο της σχολικής κοινότητας είναι εκδήλωση μιας μορφής σκοταδισμού που δεν αρμόζει σε αριστερή κυβέρνηση! Μια ενέργεια που στρέφεται κάθετα εναντίον κάθε μορφής εθελοντισμού εκμηδενίζοντας την ανιδιοτελή επιστημονική και εξειδικευμένη προσφορά –αλλά και συμμετοχή- χιλιάδων εκπαιδευτικών που άοκνα τόσα χρόνια κατέθεταν την ψυχή τους σε αυτή την υπόθεση. Και πετάει στα σκουπίδια χιλιάδες προγράμματα εξειδικευμένων γνώσεων που, αν όχι τον κρατικό, ζημειώνει ανυπολόγιστα τον ελληνικό πολιτισμικό μας προϋπολογισμό . Πρόκειται για μια προαναγγελία πολιτισμικού θανάτου! Μα λίγα λόγια: Ισοδυναμεί με το κλείσιμο της ΕΡΤ!