Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Ελένη Λέττα | 26 Μαρτίου 2018, 18:45
Αξιότιμοι κύριοι σε μια εποχή που θέλουμε το σχολείο α) μια πολυδραστική δομή που παρέχει στη σχολική και την τοπική κοινότητα έργο που αγγίζει τη διεύρυνση του ήθους, της αγωγής, της αφύπνισης, των δραστηριοτήτων, της πολιτιστικής και πολιτισμικής δράσης και συνείδησης και β) ένα διδακτήριο με εφαρμογή νέων μεθόδων διδασκαλίας με ενημερωμένους και συνεχώς επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς και γ) ένα περιβάλλον στο οποίο καλείται να υποστηρίξει εάν όχι να λύσει τα πολλαπλά και αυξανόμενα προβλήματα που ανακύπτουν έρχεστε να καταργήσετε τις δομές και τους ανθρώπους που υποστήριξαν και συνεχίζουν να υποστηρίζουν το εκπαιδευτικό έργο με σθένος και ζήλο. Ο ήδη απαξιωμένος λοιπόν εκπαιδευτικός ο οποίος εθελοντικά αναλαμβάνει, συμμετέχει, δημιουργεί, μένει μόνος να αντιμετωπίσει έναν σχολικό γολγοθά και να παρουσιάσει ταυτόχρονα στην κοινωνία ένα εικονικό τέλειο σχολείο που ανταποκρίνεται στο μέγιστο των προσδοκιών των μαθητών, των γονιών, της πολιτικής ηγεσίας. Ο υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων, ο υπεύθυνος του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων, ο Σύμβουλος ειδικότητας, ο Σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης προσφέρουν πραγματικό έργο και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να εξαλειφθούν τόσο βίαια αυτές οι δομές, απαραίτητες για την παιδεία που θέλουμε και διαφημίζουμε στην κοινωνία. Με εκτίμηση Λέττα Ελένη, εκπαιδευτικός Πληροφορικής - Μουσικής