Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Μαρία | 26 Μαρτίου 2018, 18:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο Επαγγελματικός προσανατολισμός αποτελεί βασική αναγκαιότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος δεδομένου ότι οι μαθητές/τριες μας καλούνται να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις . Το μόνο που έχει απομείνει στην κατεύθυνση αυτή είναι τα ΚΕΣΥΠ , δεδομένου ότι τόσο το μάθημα του ΣΕΠ όσο και οι υπόλοιπες συμβουλευτικές δομές επαγγελματικού προσανατολισμού ( ΓΡΑΣΕΠ- ΓΡΑΣΥ) δεν λειτουργούν πια. Οι Σύμβουλοι σταδιοδρομίας που υπηρετούν στα ΚΕΣΥΠ της χώρας διευκολύνουν τους μαθητές /τριες στη λήψη σημαντικών αποφάσεων για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία μέσα από δράσεις ατομικής και ομαδικής συμβουλευτικής. Παράλληλα υλοποιούν μια σειρά δράσεων σχετικών με την ομαλή μετάβαση των μαθητών/τριών από τη μια εκπαιδευτική βαθμίδα στη άλλη. Η δημιουργία summer school για μαθητές Λυκείου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο, η δικτύωση σχολείων στο πλαίσιο της δημιουργίας δικτύων προγραμμάτων αγωγής σταδιοδρομίας, η υποστήριξη κοινών δράσεων των σχολικών μονάδων με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών, η υποστήριξη εκπαιδευτικών και γονέων υπηρετούν ένα ανοιχτό σχολείο στις προκλήσεις της εποχής μας. Ο Επαγγελματικός προσανατολισμός πρέπει να αναβαθμίζεται και η ήδη υπάρχουσα εμπειρία να αξιοποιείται στις νέες δομές.