Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Nikoleta GBK | 26 Μαρτίου 2018, 19:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αλλαγή στις ονομασίες των σχολικών συμβούλων και των νέων δομών, παράλληλα με την αντικατάσταση της γνωμάτευσης διαγνωστικού φορέα (ΚΕΔΔΥ) , δε σημαίνει αυτόματα απομάκρυνση από το ιατρικό μοντέλο της αναπηρίας. Η λειτουργία διεπιστημονικής ομάδας στον διαγνωστικό φορέα διασφάλιζε την πιο ολόπλευρη προσέγγιση του μαθητή κατά τη διαδικασία διάγνωσης. ενταξιακή εκπαίδευση μπορεί να υπηρετηθεί και να αποτελέσει αναπόσπαστο στοιχείο της σχολικής πραγματικότητας, εφόσον υπάρχει (και) ένας εκπαιδευτικός – συντονιστής της με σταθερή και μόνιμη θέση εντός του σχολείου.Ο τρόπος και η σειρά βημάτων που προτείνονται στο νομοσχέδιο για την πιο εντατική εκπαιδευτική παρέμβαση και την αιτιολόγηση παραπομπής ενός μαθητή στα ΚΕΣΥ θέτει πολλούς προβληματισμούς για το εάν το βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης θα σχεδιαστεί, αξιολογηθεί σωστά , προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος εις βάρος του μαθητή. Η ευθύνη φαίνεται πως επιρρίπτεται στη σχολική μονάδα και στον σύλλογο διδασκόντων για την επίλυση των εκάστοτε ζητημάτων που ανακύπτουν. Η ενταξιακή εκπαίδευση απαιτεί σταθερή, μόνιμη παρουσία εκπαιδευτικού ΕΑΕ με οργανική θέση.Θα έπρεπε να παραδειγματιστούμε από τη μέχρι τώρα λειτουργία του θεσμού του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ, ο οποίος δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει στα παιδαγωγικά του καθήκοντα ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα.Οι αρμοδιότητες των ΚΕΣΥ είναι υπερβολικά μεγάλες σε αριθμό και επίπεδα.Ως ΣΑΤΕΑ ζητάμε την απόσυρση του εν λόγω νομοσχεδίου